logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سریال «نجلا» پربیننده‌ترین با بیشترین میزان رضایت    

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سریال «نجلا» پربیننده‌ترین با بیشترین میزان رضایت    

ايسنا/ نظرسنجي مرکز تحقيقات درباره سريال‌هاي نيمه دوم شهريور و مهرماه ۹۹ تلويزيون منتشر شد.
 
بر اساس نظرسنجي مرکز تحقيقات سازمان صداوسيما از سريال‌هاي تلويزيوني شبکه‌هاي مختلف در نيمه دوم شهريور و مهرماه ۹۹ سريال «نجلا» از شبکه سه سيما با ۳۵.۵ درصد مخاطب و ۸۳.۶ درصد رضايتمندي، بهترين سريال تلويزيوني در اين مدت شد.
 


روابط عمومي صداوسيما گزارش داده است:

بر اساس اين نظرسنجي بيش از ۷۹ درصد از مردم بيننده برنامه‌هاي سيماي جمهوري اسلامي ايران اعم از سريال، فيلم سينمايي، مسابقه، سخنراني، گفتگومحور، ورزشي، اخبار و... بوده‌اند.
 
بعد از سريال تلويزيوني «نجلا»، سريال «زمين گرم» با ۲۸.۷ درصد مخاطب و ۷۱.۱ درصد رضايتمندي از شبکه سه سيما در جايگاه دوم سريال‌هاي تلويزيوني در نيمه دوم شهريور و مهرماه قرار گرفت.
 
«ايلدا» از شبکه يک سيما هم با ۲۷.۶ درصد مخاطب و ۷۵.۲ درصد رضايتمندي، سومين سريال پرمخاطب تلويزيون در اين مدت بوده است.
 
سريال کوتاه «سرزده» از شبکه يک سيما هم که يکي از توليدات مرکز خراسان رضوي بود با ۱۸.۵ درصد مخاطب و رضايت ۶۳.۱ درصدي چهارمين سريال تلويزيوني بود که در اين يک ماه و نيم نظر مخاطبان را به خود جلب کرد.
 
«بوم و بانو» از شبکه دو سيما هم با ۱۶.۶ درصد مخاطب و رضايت ۶۰.۶ درصدي، در ميان پنج سريال تلويزيوني قرار گرفت که در نيمه دوم شهريور و مهر ۹۹ معرفي شد.
 
بر اساس اين نظرسنجي در ميان سريال‌هاي تکراري هم که از شبکه‌هاي مختلف سيما در نيمه دوم شهريور و مهر ۹۹ پخش شده است کيميا و پايتخت يک، هر دو از «آي‌فيلم» به ترتيب با ۱۵.۴ و ۱۳ درصد مخاطب بيشترين مخاطبان را داشته‌اند.
 

نظرسنجي مرکز تحقيقات صداوسيما همچنين نشان مي‌دهد بيش از ۲۷ درصد از پاسخگويان غيرتهراني بيننده سريال‌هاي مختلف تکراري از شبکه‌هاي استاني سازمان صداوسيما بوده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar